در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
پرونده تیم ملی موی تای ایران در رقابتهای جهانی ایتالیا با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز بسته شد.
پرونده تیم ملی موی تای ایران در رقابتهای جهانی ایتالیا با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز بسته شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان نایب قهرمانی تورنمنت ترکیه دست یافت.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب چهار مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه دست یافت.
روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای پومسه کاران ایران با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در بخش انفرادی و تیمی همراه بود.
روز نخست مسابقات بین‌المللی گرندپری دوومیدانی فزاع امارات با کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز همراه با رکورد شکنی جهانی و پاراآسیایی برای نمایندگان ایران همراه بود.
با انصراف محمدرضا گرایی از مبارزه رده‌بندی وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جام رنکینگ‌دار مصر، تیم سه نفره ایران با دو مدال طلا به کار خود خاتمه داد.
کاراته‌کاهای ایران با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در لیگ‌ جهانی کاراته‌وان ترکیه ۲۰۲۲ پایان دادند.
پرونده 127 کاراته کای ایران در رقابتهای لیگ جهانی ترکیه با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز بسته شد.
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
نمایندگان کشورمان در سه وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
روز سوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان با کسب دو مدال نقره و برنز برای ایران به پایان رسید.
رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در حالی پیگیری شد که یک نماینده از ایران به فینال راه یافت و یک ملی‌پوش دیگر راهی رده بندی شد. دو آزادکار کشورمان هم به گروه شانس مجدد رفتند.
معتمدی با مهار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم در یک ضرب و با مهار وزنه ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و با مجمووع ۳۹۰ کیلوگرم، سه مدال طلای حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع را با اقتدار از آن خود کرد.
رضا بیرانوند ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان به مدال طلای حرکت یک ضرب دو ضرب و مجموع بازی‌های کشورهای اسلامی رسید.
پاراکمانداران ایران در بازی های کشورهای اسلامی به ۵ مدال شامل سه مدال طلا و دو مدال نقره دست یافتند.
نمایندگان پاراتیراندازی با کمان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره شدند.
پانزدهمین دوره رقابت‌های شوتوکان کاراته قهرمانی جهان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ